Avatar billede websurfer11 Novice
08. juni 2010 - 02:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fejl i snap-in - MMC bør lukkes og genstartes ??????

"Fejl i snap-in - MMC bør lukkes og genstartes" . sådan lyder fejlmeldingen, hver gang jeg forsøger at køre en diskfragmentering.  Hvad skyldes det og hvordan løses problemet?
Sidder der et klogt hoved derude et sted?
08. juni 2010 - 06:14 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2010 - 08:38 #2
Avatar billede websurfer11 Novice
08. juni 2010 - 12:21 #3
Jeg har kigget lidt i en pause har på arbejde. Vil kigge nærmere på det i aften. Foreløbig tak!
Avatar billede websurfer11 Novice
08. juni 2010 - 12:23 #4
Til karise_larry.

Jeg anvender Windows XP Pro (32bit)
Avatar billede websurfer11 Novice
08. juni 2010 - 21:45 #5
"Skaden" er sikkert sket i forbindelse med genoprettelse via Ghost-fil til ny harddisk af anden størrelse end den gamle.
Hvordan får jeg "resat" snap-in filoplysningerne?

Er der én der på baggrund af mine oplysninger, kan give mig den korte version i stedet henvisningen til de flere sider tekst?
(
- men ellers må jeg jo tygge mig igennem siderne stille og rogligt)
Avatar billede websurfer11 Novice
10. juni 2010 - 18:29 #6
Endnu engang skal jeg selv finde løsningen, før andre kan finde hjælpen for mig:

LØSNING PÅ SNAP-IN FEJL VED DEFRAGMENTERING

Løsningen er egentligt gansk simpelt. Du skal bare ny-registrere fragmenteringsprogrammets snap-in filer samt de basale registrerings indgange.

Først skal vi åbne op med  Command Prompt, som kan findes her::
Start -> Alle Programmmer ->Tilbehør -> Command Prompt
Skift ind til biblioteket  windows\system32 . Dit windows bibliotek vil være entenr windows eller winnt. Tast:
cd \windows\system32
Register defrag componenterne,ved at taste::
regsvr32 dfrgsnap.dll
regsvr32 dfrgui.dll
Avatar billede foxnilfisk Nybegynder
30. november 2013 - 12:58 #7
HJÆLP

MMC Fand fejl i en snap-in og vil fjerne denne snap-in fra indlæsning

Og det er min administrator logbog den ikke vil læse.

Kører Windows 7 SP 1

Har læst frem og tilbage om at det er net-framework 2 der er problemet

Men jeg kører jo framework 4.5.1

Så jeg er lidt på bar bund her.

Hilsen Fox