Avatar billede tommer Nybegynder
07. juni 2010 - 22:48 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Microsoft SideWinder Gaming Mouse

Min søn har en Microsoft SideWinder Mouse hvor man kan skifte "fødder" på. (der var 3 sæt med som nu alle er slidt ned)
Men jeg kan ikke finde nogen steder hvor jeg kan købe de specielle til netop denne mus...
http://www.microsoft.com/hardware/gaming/ProductDetails.aspx?pid=100&active_tab=overview

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede MMCortez Nybegynder
07. juni 2010 - 23:17 #1
Jeg har også sådan en mus, Og jeg kan ikke forstå hvordan du kan slide dem op?

Jeg har den på 3 året og men har aldrig slidt bare 1 op.
Kunne godt tænke mig at vide hvordan du har gjort det så jeg måske kan undgå det i fremtiden :)
Avatar billede tommer Nybegynder
07. juni 2010 - 23:24 #2
Det kommer nok an på hvor meget man spiller :-)
Den han har er kun ca 1 år... Og hans underlag er også pro som musen, så de kan ikke være skyldige i slitage tror jeg...
Avatar billede MMCortez Nybegynder
07. juni 2010 - 23:27 #3
Hmm... Jeg spiller stort set det meste af tiden jeg sider foran computeren om dagen og ca. tal på hvor lang tid jeg spiller om dagen er nok 2 - 3 timer hvis ikke mere så jeg tror at han har slidt dem på en anden måde.

ps. jeg køre ikke med musemåtte.
Avatar billede tommer Nybegynder
07. juni 2010 - 23:35 #4
hmmm mystisk.. men man må da kunne købe flere? det håber jeg sgu med den forholdsvis dyre mus....
Avatar billede MMCortez Nybegynder
07. juni 2010 - 23:44 #5
Jeg tror det ikke.. Tror du skal ind og annoncere det på DBA (Den Blå Avis) eller noget. Tror ikke de sælges uden videre, specielt fordi den er ved at være lidt gammel.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juni 2010 - 14:06 #6
Du skal bare bruge Teflon.
Enhver pc butik har dette, og der findes ikke noget originalt til den mus.

F.eks. http://www.shg.dk/Musemaatte-og-Tilbehoer/SteelSeries-Glide-MX-2100982.html
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juni 2010 - 14:10 #7
Avatar billede tommer Nybegynder
24. august 2010 - 22:56 #8
lukker her da der ikke findes svar. tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. august 2010 - 09:00 #9
Hvorfor beder du så ikke bare om det?
Avatar billede tommer Nybegynder
25. august 2010 - 09:06 #10
det må være op til dem som "svarer" synes jeg. og der er ikke kommet noget brugbart.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. august 2010 - 16:33 #11
Det passer jo ikke.
Teflon er det man bruger.