Avatar billede vv25 Nybegynder
07. juni 2010 - 09:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bogmærker virker ikke gennem sharepoint

Hej,

Vi har et intranet der er sharepoint styret og vi har lavet en lang liste med overskrifter der henviser til bogmærker i diverse dokumenter (dokumenterne er lagt op i intranettets database).

Det mærkelige er at bogmærkerne virker på nogle få computere og ikke på resten?

Vores eget IT kontor siger at det ikke er sharepoint-problem, men må være et Office/Windows-problem.

Da det er et intranet kan i desværre ikke få et link, men mine bogmærker er lavet med en sti som denne:
http://bif-mos01/bif/centernettet/yds/grupper/fagligtnetvaerk/Documents/2010/Referat%20af%20møde%20i%20fagligt%20netværk%20den%2017.03.10.doc#Kontanthjælpsmodtager_gifter_sig

Jeg har forsøgt at omdøbe dokumentet for at undgå at stien blev for lang og for at undgå % tegn.
Det skal siges at linket virker på alle computere på den måde, at den åbner det rigtige dokument, men at man ikke kommer til bogmærket.

Håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe.
Avatar billede jokkejensen Novice
07. juni 2010 - 09:57 #1
hvad mimetype bliver det .doc serviceret med ? - kender ikke til sharepoint ?

Vh
Avatar billede vv25 Nybegynder
07. juni 2010 - 11:28 #2
mimetype??? se så teknisk er jeg slet ikke.
Avatar billede vv25 Nybegynder
12. juli 2012 - 13:20 #3
Jeg lukker den