Avatar billede staticmotion Nybegynder
21. juli 2001 - 23:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

vector fra 3dmax ind i flash5?, let me know!

Hvordan nakker jeg noget vector crap fra mit 3dmax3.1 og integrerer det i flash5?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. juli 2001 - 23:52 #1
Eksportér det i et format Flash kan importere det i!
Avatar billede egede Nybegynder
22. juli 2001 - 00:04 #2
nikolajdu -> er du online på ICQ?
(ved godt det ikke er det spørgsmålet drejer sig om, men du har jo fået svaret, så jeg regner ikke med at det \"forstyrrer\")
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. juli 2001 - 05:53 #3
Jeg er online en gang i morgen aften...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. juli 2001 - 05:53 #4
Altså Søndag aften...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. juli 2001 - 09:40 #5
Du kan nemt integrerer noget 3d vektorgrafik fra 3D max i Flash 5, men det er et spørgsmål om flash kan håndtere tunge texture maps mv. For jeg har skam prøvet at integrere vektor billeder fra et gammelt vektor program kaldet dimensions 3.0. Flash 5 gik næsten i står, da jeg skulle hente et simpelt animeret logo ind med lys på fladerne.

/per
Avatar billede maxxdigg Nybegynder
22. juli 2001 - 09:46 #6
Det er bedre, at bitmap trace en hel animation, især hvis du skal have lyseffekter og så videre med. Det får et tegnefilmslook, men ser cool nok ud. Kig evt. på www.titoonic.dk, for eksempler af hvordan det bliver når du bitmap tracer...
Avatar billede lingoman Nybegynder
24. juli 2001 - 13:48 #7
Brug Vecta 3d til at indlæse 3dmax3.1 filen og derefter eksporter til Flash. Virker desuden også i Flash 4.

mvh geo
Avatar billede seabag Nybegynder
24. juli 2001 - 22:56 #8
Ja men det virker ikke til MAX 4.0
Avatar billede lingoman Nybegynder
24. juli 2001 - 23:00 #9
Såvidt jeg kan se er dit spørgsmål \"...fra mit 3dmax3.1 og integrerer det i flash5?\"

mvh geo
Avatar billede seabag Nybegynder
24. juli 2001 - 23:03 #10
Ja men jeg har heller ikke lavet spørgsmålet  Geo
Men jeg søger et program der kan bruges med MAX 4.0?
Avatar billede lingoman Nybegynder
24. juli 2001 - 23:37 #11
seabag>> ok jeg har nu også besvaret dit spørgsmål vedr. MAX 4 til Flash 5 http://www.eksperten.dk/spm/91606