Avatar billede blizduck Nybegynder
01. juni 2010 - 15:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min msn gider bare ikk..

Så kommer historien..
Jeg havde på et tidspunkt msn som jeg ikk ville ha' mere fordi der ikk var nogen derinde mere og andre grunde..
Så prøvede jeg at afinstallere det og det virkede fint troede jeg..
Men hver gang jeg tænder min computer så kommer vinduet op hvor jeg kan logge ind på msn.. problemet er så bare at hvis jeg skulle prøve at logge på kan jeg ikk..
Jeg har prøvet at geninstallere det igen for jeg godt vil godt ha det igen men der står jeg allerede har det..
Plz jeg mangler hjælp :/
01. juni 2010 - 17:14 #1
Liiiiidt mere info:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Mener du den nyeste http://download.live.com/messenger ?
Avatar billede blizduck Nybegynder
02. juni 2010 - 10:37 #2
åh ja glemte jeg..
Vista ja den msn.. :/
Avatar billede blizduck Nybegynder
02. juni 2010 - 11:04 #3
nar jeg prøver at logge på kommer fejlkode 8e5e05f6 eller 80040200 det skifter..
Avatar billede blizduck Nybegynder
02. juni 2010 - 11:30 #4
lige meget det virker nu...................... hvis der er nogen der har brug for hjælp til det gå herind: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090517154022AAE8rP5