Avatar billede bez Nybegynder
29. maj 2010 - 21:34 Der er 5 kommentarer

Ingen muse markør Fujitsu-Siemens Lifebook P 7230

En dag forsvandt musemarkøren i Windows Vista Business pludselig.. ved at slå "vis markørspor" til, så kunne jeg få den gjort synlig..

Jeg har netop lavet en clean install af Windows 7 Ultimate på samme bærbare og det viser sig, at problemet er der igen..

Det største problem er nok på Windows 7 login screen, hvor man skal sidde og bevæge musen, indtil man er heldig at ramme den bruger, som man vil logge på :-(

Er der nogen, som har en ide til, hvad som der sker?
Avatar billede vejmand Juniormester
29. maj 2010 - 21:43 #1
Har du prøvet at ændre til en anden musemarkør, bare for at se om det hjælper?
Avatar billede vejmand Juniormester
29. maj 2010 - 21:44 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. maj 2010 - 22:11 #3
Så vidt jeg kan huske er der 3 års garanti (Collect & Return) så måske det var en ide at bruge denne?
Avatar billede vejmand Juniormester
29. maj 2010 - 22:14 #4
john_stigers >> He he, måske en smule drastisk, hvis det bare er en indstilling.......  :-)
Avatar billede bez Nybegynder
30. maj 2010 - 10:11 #5
=> Vejmand.. jeps.. det gav ingen forandring..

=> john_stigers .. ja det kan jo blive sidste udvej..

Jeg har spurgt fuj.-siemens support.. så må vi se om de kan hjælpe..