Avatar billede brian0905 Nybegynder
28. maj 2010 - 10:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hoster en HTML side i min WPF applikation, problem med flash

Hejsa,
Jeg har en WPF applikation, hvor jeg bruger "Frame" kontrollen til at vise en HTMl side. Det virker fint, men nu skal jeg vise en side hvor der er flash i, først popper den op og vil installere, jeg siger "ok", men der sker ikke mere, nu viser den ingen flash, kun et kryds som om den mangler. Det er som om at mit flash plugin er deaktiveret, hvordan aktiverer jeg det igen? Der er ingen toolbar i en hosted Frame/Browser.

/Brian
Avatar billede brian0905 Nybegynder
28. maj 2010 - 14:25 #1
Fandt det efter lang tids søgen. Flash kan ikke køre 64 bits, så hvis du compiler til "Any CPU" på et 64 bits OS så skift til x86.
Avatar billede Syska Mester
28. maj 2010 - 14:46 #2
hah, hate it ... skiftet mellem 32 og 64 burde bare snart DØ.
Avatar billede janus_007 Nybegynder
28. maj 2010 - 14:50 #3
Ja det er dumt, det er ligesom assemblien SqlTypes som jo er en del af Microsofts nye Spatial funktioner i Sql Server 2008, den findes kun til 32bit. Så når man skal bruge spatiale funktioner i en webapplication skal man sætte iis'en i compabilitymode *LOL*
Avatar billede Syska Mester
28. maj 2010 - 15:06 #4
holy crap ...

Men så er man vel også limited i sit ram forbrug hvis den kører i 32bit mode ?

suk ... microsoft er det bedst og værste fra verdenen ...

Apple er selvf kun det værste :-p
Avatar billede Syska Mester
28. maj 2010 - 15:07 #5
Arghhhhh, hvor er der mange skod bugs på exp.dk

Oplever tit at emner man skriver forsvinder ... men så er de der alligevel pga noget cache crap ikke er slået igennem.

Har også oplevet at jeg kunne se et preview af et indlæg som en anden bruger var ved at skrive eller også var han ved at selv se preview af det ...