Avatar billede Rslyngaa Nybegynder
27. maj 2010 - 16:26 Der er 5 kommentarer

Internet explorer kan ikke opdatere siden, sætter sig nærmest fast.

Hej

Min problem er at min stationære maskine går nærmest fast i internettet. Forbindelsen er god nok, det ligesom om den ikke vil opdatere og så går den fast og sir der ingen forbindelse er. Så trykker jeg på opdater knappen, og så sker der nogen gange noget. Men det kører fejlfrit på min bærbare så det må være noget der mangler i systemet.

Windows xp home edition 32bit
Pentium Quad core 2,4
Geforce 8800gt
3gb ram
500gb harddisk

Har kørt virus og spyware scanninger 1000 gange uden held. Nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak
Steffen Lyngaa
Avatar billede playnice Nybegynder
27. maj 2010 - 16:31 #1
du har forhåbentlig kørt et antivirus program ;-)

nåå men spøg til side prøv lige at skrive hvilket antivirus og hvilken spyware scanner ?

Mvh. Henrik
Avatar billede Rslyngaa Nybegynder
27. maj 2010 - 16:38 #2
Jeg har det der hedder avg og har hentet et program mere da min account på wow ( world of warcraft ) var blevet hacket. Det fandt lidt forskelligt guf som avg åbenbart ikke så. Derfor skal det self. ud af maskinen. Det program der tilsyneladende virkede hedder Spybot - search and destroy :)
Avatar billede playnice Nybegynder
27. maj 2010 - 16:50 #3
prøv lige en tur her

http://sikkerhed.tdc.dk/publish.php?id=1095

ned i bunden og tryk start scanning
Avatar billede PcFixer Nybegynder
28. maj 2010 - 14:08 #4
hent det nyeste IE8-WindowsXP-x86-DAN.exe vis du har xp og gen installere det men først kør det der heder Trojan remover som er gratis på netet google det :) ....
Avatar billede PcFixer Nybegynder
28. maj 2010 - 14:14 #5