Avatar billede a55830 Praktikant
27. maj 2010 - 11:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Trådløs router med signal problemer ved høj hastighed på lan

Hej Der ude

Jeg har en Router (wnr834B v.2) Netgear

når jeg henter fra FTP server med mine 50mbit lukker den mit trådløse signal , hvis jeg køre på trådløs hakker den sig igennem men hvis jeg sætter kabel i suser maskine afsted men resten som er trådløs bliver smidt af....

hvad kan det være

Thomas
Avatar billede Blandy Praktikant
27. maj 2010 - 12:47 #1
det kan være at du har en defekt radio. Det lyder sådan. Er der garanti på?
Avatar billede a55830 Praktikant
27. maj 2010 - 13:43 #2
ingen garanti desvære
Avatar billede Blandy Praktikant
27. maj 2010 - 13:56 #3
Prøv og se om der evt skulle være en firmware opdatering til din router på netgears hjemmeside. Det kan være de selv har opdaget problemet, og rettet det i den nye firmware.

Er der ikke det, så prø evt at resette din router, og konfigurer den forfra.
Avatar billede a55830 Praktikant
27. maj 2010 - 23:40 #4
ævæv opdateret men den laver det samme med at lukke ned for det trådløse
Avatar billede TorbenVeise Nybegynder
28. maj 2010 - 09:09 #5
overvej om ikke det er routeren der ikke har kapisitet til at klare den mængde trafik!
måske du skulle kigge dig om efter en krafigere router.
Avatar billede a55830 Praktikant
28. maj 2010 - 12:51 #6
ja jeg har tænkt på det

den fungere jo fint til almindelig brug , altså små downloads og surfing. bare ikke når jeg henter fra ftp