Avatar billede johnkay Nybegynder
19. maj 2010 - 22:03 Der er 3 kommentarer

Skype: Videoopkald virker ikke

Siden jeg fik opgraderet windows Vista til Windows 7 virker videoopkald på Skype ikke, såvel når jeg kalder op, som når andre kalder op til mig.

Hver gang jeg forsøger videoopkald kommer "opkaldstonen" og så sker der ikke mere (forbindelsen etableres ikke). Jeg kan ikke afbryde videoopkaldet og må derfor genstarte min PC. Det samme sker, hvis nogen forsøger videoopkald til mig.

Jeg har flere gange slettet Skype-programmet og geninstalleret uden at videoopkald er kommet til at fungere.

Dette Skype problem er mig en gåde og er naturligvis frustrerende. Jeg håber venligst, at nogen kan hjælpe mig med at løse problemet?
Avatar billede EmilAnd Nybegynder
19. maj 2010 - 22:21 #1
1: har du prøvet at åbne Skype som administrator? Det virker nogle gange når man åbner programmer som administrator :)

2: har du tjekket om dit webcam virker på msn.

3: har du checket om der er nogle indstillinger med skype du ikke har sat ordenligt til (Skype, Funktioner, Indstillinger, Generelt, Videoindstillinger) :)
Avatar billede Jensen DK Novice
20. maj 2010 - 07:33 #2
Har du indstalleret driveren til dit webcam?
Avatar billede Jensen DK Novice
20. maj 2010 - 07:43 #3
Du kan gå i enhedshåndtering, finde dit webcam højre klikke på ikonet derefter klik på fjern, genstart PCen og lad Windows selv indstalere dit webcam, har du ikke en driver som skal indstaleres først, så håb på at windows 7 selv finder en driver.