Avatar billede Maaads Nybegynder
18. maj 2010 - 16:18 Der er 5 kommentarer

Fra SWF til AVI

Goddag Eksperter,

Jeg har en del problemer, jeg skal have konverteret en fil til en anden. Det er vel og mærket .SWF-filen, som jeg gerne skulle have konverteret over til .AVI, så jeg kan redigere denne filtype i Microsoft Movie Maker.

Jeg har fundet et enkel program, men kvaliteten er desværre ikke i top.

På forhånd mange tak for jeres tid, og hjælp.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. maj 2010 - 16:31 #1
nu kunne det jo være rart at vide, hvad du har prøvet.
http://www.eltima.com/products/swf-tools
40$
Avatar billede Maaads Nybegynder
18. maj 2010 - 16:36 #2
Har du gode erfaringer med dette program?
Avatar billede kristianlist Nybegynder
18. maj 2010 - 17:03 #3
Jeg kan nok konvertere den for dig i Adobe Media Encoder :)
Avatar billede claes57 Ekspert
18. maj 2010 - 17:26 #4
jeg har det bare - og fandt ud af, at jeg ikke behøvede det alligevel.
Avatar billede morgan_freeman Nybegynder
19. august 2010 - 11:14 #5
Jeg oplever næsten altid skuffende resultater fra .swf til .avi.

MEN hvis du har selve .fla-filen kan du jo altid eksportere direkte til .avi fra Flash

Det ser ud til at du måske har opgivet spørgsmålet? Husk at lukke :)