Avatar billede the_hoff Nybegynder
14. maj 2010 - 18:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hardisk larmer

Hej alle

Jeg har købt 2 stk. WD RE4-GP WD2002FYPS som jeg har isat en Qnap 219P NAS server.

Mit problem er, at hardiskene larmer som om det var to geigertællere. Er det normalt? Det er da voldsomt irriterende, især når den er købt til at stå tændt hele tiden. Diverse test jeg har læst siger Qnap'en skulle være lydløs og at den sagtens ville kunne stå i stuen, så noget må der vel være galt med harddiskene?

Desuden kommer der en konstant hylelyd fra min harddisk, som sidder i min stationære pc. Hvad skyldes det?

På forhånd tak :-)
Avatar billede the_hoff Nybegynder
05. september 2011 - 19:07 #1
Intet svar
Avatar billede the_hoff Nybegynder
05. september 2011 - 19:08 #2
b