Avatar billede needhelp2 Nybegynder
14. maj 2010 - 11:55 Der er 4 kommentarer

Fejlmeddelse - Kompatibilitetskontrol

Jeg får den vedhæftede fejlmeddelse, når jeg opdaterer et af mine regneark. Jeg forstår den dog ikke, da jeg langt fra benytter alle de tilgængelige celler. Er der nogen, der er bekendt med denne fejlmeddelse, og, hvad den evt. kan skyldes?

http://img192.imageshack.us/img192/8805/fejlmeddelse.png
Avatar billede panebb Novice
14. maj 2010 - 12:47 #1
Det er fordi at det regneark du bruger er lavet i en ældre version af excel. f.eks i ver 2003 og du bruger nu ver 2007.

vælg gem som og vælg den rette filtype til din vaerion og dit ark.
Avatar billede panebb Novice
14. maj 2010 - 12:47 #2
version
Avatar billede needhelp2 Nybegynder
14. maj 2010 - 14:35 #3
Den er gemt i xlsx format. Så den burde da være gemt i det rigtige format?
Avatar billede berit66 Praktikant
14. maj 2010 - 15:14 #4
Hvis du fjerner fluebenet i "kontrollere kompabiliteten", vil den ikke fremkomme efterfølgende.