Avatar billede anderspedersen Nybegynder
21. juli 2001 - 00:41 Der er 8 kommentarer

WEBCAM PÅ HJEMMESIDE

Hej, jeg har fået et webcam og det kan ses på http://www.spotlife.com/users2/napsterboy0/webcam/ lang og kedelig URL adresse... ville gerne have kameraet over på min hjemmeside nogle der ved hvordan dette gøres? håber i kan hjælpe!
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2001 - 00:49 #1
du kan da bare lave et link til det der spotlife halløj, fra din hjemmeside! :o)
Avatar billede madizone Nybegynder
21. juli 2001 - 01:19 #2
lige præcis, eller endnu bedere, indsætte et billede med denne adresse :
http://www.spotlife.com/users2/napsterboy0/webcam/pic/image.jpg
Det ser nemlig ud til at være den fil som SpotLife opdatere nå nye webcam billeder sendes op.
Avatar billede Swift Praktikant
25. juli 2001 - 23:09 #3
Det er jo ikke særlig smart! For SpotLife er kun gratis i 30 dage !!
Jeg har nemlig samme problem! Og hvorfor skal billederne sendes 2 gange rundt om jorden inden clienterne kan se dem ??

Er der ikke en der kan anbefale et lille GRATIS/billigt program der kan lave en FTP forbindelse til en hvilken som helst server.
Eller måske et program der bare gemmer en fil på en anden maskine ala:  \\\\SERVER\\DELING\\BILLEDER\\IMAGE.JPG
Avatar billede jelzin101 Praktikant
25. juli 2001 - 23:11 #4
jeg har skrevet et i vb. der virker med logitechs webcams... har du en email ??
Avatar billede madizone Nybegynder
26. juli 2001 - 00:40 #5
Med I \"Logitech QuickCam 5.2 Software\" findes funktionen \"Webcam\", den forbinder til den indstillede FTP-server og uploader med jævne mellemrum - f.eks hver 10. sekund.
Har du en kraftig forbindelse og computer, så var det måske endnu bedere at lave et streaming webcam. Det giver nemlig op til 25 levende billeder pr. sekund og koster ikke en øre.
Hent \"Windows Media Tools 4.1\" fra www.download.com
Avatar billede Swift Praktikant
26. juli 2001 - 01:54 #6
I de nye versioner af QuickCam er FTP indstillingerne fjernet!
Men ChillCAM er et lille fix program der kan en masse sjove trick. Det bruger jeg indtil videre.

Med hensyn til WM Tools - en streaming server åbner vel nogle specielle porte ??
Jeg gider helst ikke have flere huller i min firewall!
Avatar billede madizone Nybegynder
26. juli 2001 - 10:16 #7
WM Tools åbner 1 port som man selv vælger. Enten HTTP eller MSBD.
Avatar billede colg Nybegynder
14. december 2001 - 08:35 #8
Du kan hente et program der hedder Conquer cam det er lille, smart og gratis du skal bare have lov af en med domæne at have dit ham hos ham/hende hvis du selv har domæne så skriv lige tilbage ik?

//CoLG
ICQ:129790181
MSN: Colg@ofir.dk
Mail: colg@ofir.dk