Avatar billede therealbenassi Nybegynder
10. maj 2010 - 09:29 Der er 2 kommentarer

Live bets i flashbanner

Hejsa

Jeg sidder og skal lave et flashbanner for en kunde. Banneret skal hente live bets (odds) ind i et afgrænset område i banneret... så 50 points spørgsmålet er hvordan gør man det. Er der nogen der ligger inde med en fla fil der kan henvises til, en tutorial eller andet

glæder mig til at høre fra alle kloge hoveder :-)
Avatar billede swiatecki Novice
10. maj 2010 - 10:50 #1
Google: actionsscript import XML
Avatar billede therealbenassi Nybegynder
10. maj 2010 - 20:48 #2
Tak men der har jeg været... tror mere jeg er efter en tutorial eller en færdig fla som jeg kan lure af... jeg er bestemt  ikke en ekspert og er på udkig efter den nemme og hurtige løsning :o)