Avatar billede futte21 Nybegynder
10. maj 2010 - 09:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 install ville ikke udføres

Hej.

Jeg sidder her med min bærbar (HP Pavillion dv6700).

Jeg havde windows xp på computeren, men jeg ville prøve windows 7.

Problemet er at jeg ikke kan installere windows 7, den ville ikke opgradere. Så jeg installere helt fra bunden (Formatere drevet) og går så igang med installationen.

Den gennemføre "Kopirer Windows-Filer" og går flittigt igang med "Pakker Windows-Filer ud" Men efter et forskelligt antal "0 - 15 %" går den i stå.

Meddelse "Windows kan ikke installere de påkrævende filer. Filen er muligvus beskadiget, eller mangler. Kontroller, at alle de filer, der kræves til installationen, er tilgængelige, og genstart installationen. Fejlkode: 0x80070570

Nogle forslag? Jeg har inden styresystem på bærbaren nu.

Skal lige siges Windows XP kan installeres.

OG : Jeg har prøvet samme ORGINALE CD på en anden bærbar UDEN FEJL.

Nogle forslag?

Kan dvd drevet have det dårligt?
Avatar billede kkaen Nybegynder
10. maj 2010 - 09:39 #1
Tja, drevet KAN vel godt have det dårligt. Men det kan vel også opføre sig forskelligt fra andre drev, mht. hvor "kritisk" det er overfor læsefejl.
For at udelukke den fejl, ville jeg forsøge at lave en kopi af dit installationsmedie, og køre en ny installation fra det nye medie.
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. maj 2010 - 10:28 #2
kkaen.før du bevidst flytter fra kommentar til svar så kom med en konkret løsning eller vent med at sende som svar til du bliver bedt om det.

Til #0 den model kører udmærket Win7 men der er kun Vista drivere men de kører udmærket en ting du lige skulle prøve er når du kommer til hvor du kan vælge hvor og hvilket drev? du vil instalere dit system forneden under listen kan du rense disken jeg kan ikke huske om der står formater eller rens så har du i det mindste en ren partion
Avatar billede futte21 Nybegynder
10. maj 2010 - 10:44 #3
kkaen - det ville jeg prøve, har evt et ekstern dvd-drev, men ved ikke hvordan den kan loade's fra bios :S

poko1 - har prøvet at lave en ren partion flere gange,.
Avatar billede futte21 Nybegynder
10. maj 2010 - 11:41 #4
Lige en lille update - Er ved at tage en ram test fra Bios (Memtest).

Efter hvad jeg kan se indtil nu (20min inde) Skriver den en masser Error's på ram blokkene. Vender lige tilbage når den er færdig.
Avatar billede futte21 Nybegynder
10. maj 2010 - 12:27 #5
Den ene ram blokke var defekt, da den var fjernet kunne installationen fuldføres :).
Avatar billede kkaen Nybegynder
10. maj 2010 - 16:59 #6
Beklager - jeg er ikke klar over, hvorfor jeg afmærkede feltet. Muligvis for di jeg var ved at afmærke feltet i andre spørgsmål. Fejlen er taget til efterretning.