Avatar billede jansoz Nybegynder
03. maj 2010 - 20:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

URL-llinjen bruger en forkert søgemaskine

Jeg har problemer med min URL-linje i Mozilla Firefox. For nylig downloadede jeg nogle filmkonverteringsprogrammer (Movavi Media Player, Movavi Video Converter, Media Go) som jeg har afinstalleret siden, men en af dem ændrede min URL-linjeindstillinger. Før jeg downloadede programmerne, kunne jeg skrive noget i URL-feltet, og det ville enten fører mig til en hjemmeside som svarer til adressen eller en google-søgning. Nu går den gennem denne hjemmeside http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx? . Jeg gik så på Mozilla Firefox' supportside (http://support.mozilla.com/en-US/forum/1/500568?s=url%20line&as=q ) hvor jeg blev bedt om at ændre indstillingerne i keyword url under about:config. En anden supportside http://www.google.com/search?btnI=I%27m+Feeling+Lucky&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q= hvor der stod jeg skulle nulstille indstillingerne i keyword.url. Da hverken den ene eller den anden metode blev gemt til næste gang jeg åbnede et nyt vindue, blev jeg henvist til preferences are not saved. Der skal man gå ind i sin profil (Mozilla Firefox) på computeren og lave noget med en user.js fil. Det er så ikke lykkedes mig at finde denne user.js fil så det er muligt at jeg ikke har den. Men siden jeg nu ikke kan finde den fil eller ikke har den, ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Er der nogen som ved hvordan jeg får Firefox til at gemme de indstillinger jeg laver om på under about:config, keyword.url?
03. maj 2010 - 20:26 #1
Nu kender jeg ikke en dyt til de Firefox ting du skriver om... Men er der samme problem med IE ?

Du har måske/sansynligvis fået noget Uønsket ind på systemet via nævnte  (Movavi Media Player, Movavi Video Converter, Media Go)  ...

Generelt: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

---

PS: Du bør lige følge op/afslutte dine tidligere spørgsmål ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/jansoz (Dem der ikke er grønne)
11. marts 2011 - 06:37 #2
(Hvad endte denne tråd med ?)
Avatar billede jansoz Nybegynder
18. juni 2011 - 16:13 #3
Karise_larry
Avatar billede jansoz Nybegynder
18. juni 2011 - 16:14 #4
Af en eller anden grund kan jeg kun acceptere mine egne svar, jeg kan ikke give point til andre.