Avatar billede greensworld Nybegynder
03. maj 2010 - 19:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

USB grafik kort

Jeg er ude efter et grafik kort via USB porten, så jeg kan lave en ekstra udgang på min kommende MAC Book pro...

jeg har 2 Samsung 2494HM som jeg gerne vil tilknytte begge 2 - og jeg har læst flere steder at dette er måden at gøre det på - kender I nogle gode USB grafik kort som I kan anbefale?
Avatar billede kimtheman Novice
03. maj 2010 - 22:02 #1
Nå jeg lige søger rundt er det denne der dukker op hele tiden

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/sm/WF06c/A1-329290-64268-1844682-1844682-3913299-3913302.html

Men vil mene du skal have 2 stk, hvis du skal tilsluttet 2 skærme. Og så skal man også lige tænke på, at de ikke kører i den bedste opløsning, så det ville nok ikke være sådan en løsning man skulle vælge, hvis man ville spille osv på det.

Kan købes her (Og sikkert også mange andre steder)

http://www.getmore.dk/detalje-side.aspx?ProductGuid=NL571AA
(Skal dog bestilles hjem)
Avatar billede greensworld Nybegynder
04. maj 2010 - 07:40 #2
Jeg har selv fundet en del forskellige ved søgning, kan jeg godt se jeg skulle have skrevet - så det er bruger erfaring jeg søger.

Det er iøvrigt imponerende at man slet ikke kan læse noget om hvor høj/lav opløsning den har.

Mac'en har jo en skærmudgang, så den regner jeg med at bruge til hovedskærmen, og så USB grafik kortet til skærm nummer 2...men da de er lige store, må de selvfølgelig gerne have samme opløsning.
Avatar billede kimtheman Novice
04. maj 2010 - 18:59 #3
Fandt dette på tysk "Unterstützte Auflösungen: Bis zu 1920 x 1080 Pixel "

Ses her
http://www.cyberport.de/notebook/notebook-zubehoer/schnittstellenkarten/1D01-570/hp-usb-grafikadapter-nl571aa-.html

Ved ikke om denne adapter kun understøtter bestemte skræme? (Siger jeg efter jeg så på en side der stod modeller den understøttede)

Fandt også lige denne model som også er en løsning (Dog en dyr en, men den findes sikkert lidt billigere rundt omkring på nettet)

http://www.proconsult.dk/katalog/m_disp/s_disp-tilb/sw-wvga/wusb-guw2015vkitw6.html
Avatar billede greensworld Nybegynder
04. maj 2010 - 21:06 #4
Klasse - lige hvad jeg har brug for...håber du får pointene nu...
Avatar billede kimtheman Novice
04. maj 2010 - 22:06 #5
Nej dem nappede du selv, men det gør nu ikke noget.
Næste gang beder du hjælperen om at ligge et svar og derefter giver du ham point.

Køber du så adapteren eller? Eller måske den trådløse?
Avatar billede greensworld Nybegynder
04. maj 2010 - 22:43 #6
flot - var det fordi du kun havde kommenteret?

kan jeg ikke oprette et nyt som du kan svare på, så du kan få points - jeg køber adapteren der ikke er trådløs - jeg tror ikke helt på at det holder trådløst. Plus opløsningen passer til skærmen :)
Avatar billede kimtheman Novice
05. maj 2010 - 00:04 #7
Pyt med point og fint med opløsningen passer.
Håber det kommer til at virke for dig.