Avatar billede luke2009 Nybegynder
24. april 2010 - 00:41 Der er 2 kommentarer

php4 -> php5

Har et godt script fundet gratis på nettet. Fungerer ikke i php5, som min host nu har opgraderet til.
Hvor svært vil det være at ændre det, og hvad er "prisen"?

Det drejer sig om Nuequiz lite.
Avatar billede repox Seniormester
24. april 2010 - 02:32 #1
Problemet her er at for at folk kan danne sig et overblik over omfanget af ændringer for at scriptet er php5 kompatibelt, skal de have koden og stort set påbegynde opgaven for at give dig et reelt bud.
Var det nyudvikling er det nemmere at byde ind med et estimat.
Du bør - i din situation -  enten få henvendelser om folks timepriser (de fleste plejer at være hurtige når vi snakker konverteringsopgaver) eller selv byde ind med et budget som folk kan acceptere.
Avatar billede luke2009 Nybegynder
24. april 2010 - 12:47 #2
Ja det kan jeg godt se. Kigger de på scriptet, er de jo allerede gået i gang.
Hvor stor en opgave det er, ved jeg ikke. Til en start ligger problemet i brugen af $this i scriptet. Jeg aner ikke hvad det betyder, så kan ikke selv ´forsøge at ændre det.
Det kan jo også vise sig at der er flere problemer når det er rettet til, så det kan ende med at blive en stor opgave.