Avatar billede brian0905 Nybegynder
20. april 2010 - 19:37 Der er 1 løsning

Fuld højde på tabeller i en anden tabels celler

Jeg har en side, hvor jeg præsenterer nogle varer i en webshop (http://www.protein-land.dk/Default.aspx?id=4) jeg har 3 kolonner og i hver celle har jeg en tabel der har titel, billede, pris og link. Problemet er at ikke alle tabellerne er lige høje (billederne er forskellig højde) - hvordan løser jeg det så det er den række/celle hvor billedet står i der strækkes?
Avatar billede brian0905 Nybegynder
20. april 2010 - 21:44 #1
Lukker, jeg har taget konsekvensen og sat fast højde på dem alle.