Avatar billede np3designdk Nybegynder
20. april 2010 - 09:31 Der er 4 kommentarer

Udvikling af nyhedsbrev-tilmelding med ms sql

Hej,

Jeg har efterhånden søgt i alle kroge på nettet, google, youtube osv. Men har ikke kunnet finde en tutorial/guide, der viser hvordan man i praksis kan udvikle følg.:

Tilmelding til nyhedsbrev (textbox og knap)
Opbygning af MS SQL database
Overførelse af brugeren til databasen

-

endvidere et system, hvor man udsende nyhedsbreve til tilmeldte brugere.

Jeg ved, at "opgaven" måske lyder uoverskuelig (det er den ikke) men det er jeg kan sagten forstille mig hvordan det skal gøres, men at få det udviklet er jeg ikke skarp nok til selv at kunne endnu.

Derfor tænkte jeg, om der var nogle af jer eksperter, der eventuelt kunne skrive en guide herinde på eksperten.dk eller lave en video-tutorial ?

NB: Jeg ved ikke om Premium-sektionen på NetTuts+ har lavet en lign. form for video endnu, men da jeg ikke er premium-user kan jeg ikke se om de har.

På forhånd tak, og sæt igang :)
Avatar billede janus_007 Nybegynder
20. april 2010 - 09:55 #1
Du mener skrive en udførlig guide på et projekt der normalt koster imellem 8.000 til 12.000 kr at udvikle?
Avatar billede np3designdk Nybegynder
20. april 2010 - 10:03 #2
Hey janus,

Jeg ved ikke hvad sådan et projekt det koster at lave.
Men selvfølgelig ikke en udførlig guide.. Eventuelt et projekt, der er lavet i forvejen, hvor det eneste der skal gøres er fremvise en bid af koden, så det giver mening samt en beskrivelse.

- Det er jo op til den enkelte hvor meget i dybden han vil gå... Jeg syntes bare der manglede noget guide/tutorial-hjælp, der gik ind og beskrev for nybegyndere (Hvilket jeg selv er), hvordan man udvikler sådan noget, så simpelt som muligt og så forståeligt som muligt.

- Forslag er naturligvis velkommen..

- Håber det gav lidt mere mening
Avatar billede np3designdk Nybegynder
20. april 2010 - 15:57 #3
Jeg har ikke lige en idé om hva sådan noget koster.
- Det var et forslag.

Jeg har jo heller ikke sagt at den skulle være så gennemarbejdet og omfattende.

- Den kan jo laves hurtigt, hvis der er lavet forarbejde, fra et tidligere projekt ?

Jeg synes bare der mangler nogle tutorials, som man nemt kan bruge også i praksis, til os nybegyndere der ikke helt fatter så meget :)

Andre forslag er naturligvis velkommen
Avatar billede np3designdk Nybegynder
20. april 2010 - 15:58 #4
^^ Dobbelt post.. sry