Avatar billede np3designdk Nybegynder
14. april 2010 - 08:28 Der er 5 kommentarer

Sommerferiejob søges - Jeg vil gerne vise dig hvad jeg kan!

Som skrevet står, søger jeg et sommerferie job pr. 4 juni og 3 mdr. frem.

Jeg hedder Nils Pedersen, er 21 år gammel og læser multimediedesign, 2. semestre på Univercity College Nordjylland.
Jeg bor i Skalborg i Aalborg SV, men er i gå-afstand til tog-transport og busser.

Jeg har omtrent 5 års erfaring indenfor den digitale verden, hvor jeg stræber efter at lære mere, samt få mere erfaring.

Mine fokusområder er web- og grafisk design, men arbejder også med backend i form af ASP.NET VB.

På Univercity College arbejder vi bl.a. med ASP.NET C# + MS SQL, hvor jeg godt kunne tænke mig at arbejde mere med det i praksis.
- Vi arbejder dog kun med det på basis niveau på 2. sem.

Erhvervs-mæssige referencer vil jeg nævne:
2010:
Choker.dk - Studie/deltids arbejde. Her laver jeg bl.a. grafisk design til shoppen, grafisk design og opsætning i CMS til nyhedsbreve samt
reklamebannere på div. sider.

Brian Bormann - freelance webdesigner/projektleder, udarbejdede det grafiske oplæg, samt opsætning af xhtml+css, hvor jeg samtidig var
projektleder for min tilknyttede Wordpress-programmør.

Consumerbiz.dk - Kommunikations bureau i Vejle, der bl.a. står bag shop-portalen, ShopiVejle.dk.
Jeg blev ansat som freelance grafiker, hvor mine opgaver bestod i at hjælpe med opstart af shopivejle.dk, samt andre kunde-relaterede opgaver.

Aarhus Stifstidende - Her var jeg i et 3 mdr. praktik forløb, hvor jeg bl.a. var med til at komme med idéer til ny online identitet.
Samtidig med, grafisk design på kampagne sites, jeg administrerede og producerede reklamebannere på de 6 dertil-liggende undersider.

Green Farm Energy - Ansat som freelance webdesigner og udvikler, hvor jeg idag er webmaster. Står for at håndtere siden, administrere den med seneste nyheder
og generel opdatering af siden.
Siden er udviklet i ASP.NET VB, MS ACCESS samt XHTML og CSS

Daaseringe.dk - Ansat som freelance webdesigner og udvikler, hvor jeg idag er webmaster. Står for at håndtere siden, administrere den med seneste nyheder
og generel opdatering af siden.
Siden er udviklet i ASP.NET VB, MS ACCESS samt XHTML og CSS

Mit online portfolio er pt. under udarbejdelse, og forventes online i løbet af 2010. Ønsker du, at se nogle projekter vi arbejder med på studiet, fremsender jeg gerne dem.

Jeg håber, at mit indlæg har vakt interesse for at skabe dialog.
- Jeg kan konkaktes alle hverdage fra kl. 14-22.00 og i weekender fra kl. 10.

Med venlig hilsen
Nils Pedersen
Webdesigner & udvikler

Telefon: 40 60 62 23
E-mail: niller33@hotmail.com (send gerne cc - kontakt@nilspedersen.dk)
Avatar billede jps6kb Novice
14. april 2010 - 09:08 #1
Hej Nils,

Kan du ikke lægge et par links til noget du har lavet, så jeg kan få en idé om hvor du ligger henne?

Med venlig hilsen
Kim Bang
Avatar billede np3designdk Nybegynder
14. april 2010 - 10:57 #2
Hej Kim,

De står i mit opslag, men jeg kan sende dig en mail med direkte links, hvis du ønsker det ?

Mvh
Nils
Avatar billede jps6kb Novice
14. april 2010 - 12:38 #3
Det må du meget gerne - kim[a]b-web.dk
Avatar billede np3designdk Nybegynder
14. april 2010 - 12:51 #4
Har sendt dig en mail Kim ;)
Avatar billede np3designdk Nybegynder
15. april 2010 - 09:40 #5
Andre der er interesseret i at høre mere ?