Avatar billede lovebuine Mester
11. april 2010 - 19:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

skype totalt langsomt ved brug af webcam

jeg har en hp 6930p med indbygget cam, når jeg snakker med en i skype og bruge cam, så er den helt gal, tager 1min at åbne options, alt hvad jeg laver i skype går ekstremt langsomt. har google det og de skriver at programmer kan gøre det, men har ikke disse, plus jeg lige har opgraderet min cam driver også, samt køre den nyeste skype.
nogen der kender til dette problem?
Avatar billede besle Nybegynder
11. april 2010 - 20:18 #1
Kunne forestille mig at HP´s eget cam program bugger din computer, så det hele "lagger".
Er det kun i skype dette er et problem ?
Avatar billede lovebuine Mester
11. april 2010 - 21:24 #2
ser ok ud i yahoo, men det er heller ik så krævende. nogen gange går der først 5min, før den går langsom,hvis jeg minimere samtalen og vil åbne vinduet, så går der 10sec før vinduet er åbent. gør også at selve videoen også hakker, kan jeg på en måde fjerne hp eget cam program?
grafikdriver har jeg også opdateret til den nyeste.
Avatar billede lovebuine Mester
14. april 2010 - 08:31 #3
jeg har downgrade skype til version 1.41 og det virker. ser ud som om at de versioner som skype har lavet efterfølgende ikke virker til denne pc.