Avatar billede jwulff Nybegynder
09. april 2010 - 13:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Open Source Portal

Hej Eksperten,

Jeg er på udkig efter en form for online portal, der meget gerne må være open source. Portalen skal kunne dele dokumenter, nyheder, og beskrivelser, der skal være tilgængelige for brugere der skal logge ind.

Der skal være en administrator del og en bruger del.

Er der nogen der kender et godt system?
Avatar billede hoeks Nybegynder
09. april 2010 - 14:04 #1
Joomla kan det du efterspørger. Med extensionen Communitybuilder og evt. et par andre ekstensions skulle du være rigtigt godt på vej.
Avatar billede bmpi Nybegynder
09. april 2010 - 15:01 #2
Jeg tror de fleste af de store udbredte CMS'er kan med plugins klare det, du efterspørger:

Joomla
Wordpress
Drupal
Plone
... med flere

Kan du komme med flere detaljer på, hvad det skal gøre?