Avatar billede alex15 Nybegynder
09. april 2010 - 11:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Få DW til at stoppe med at gemme samtlige underfiler hver gang jeg gemmer min hoved fil?

Hej Eksperter,

Er der nogle som der ved hvordan jeg går mit DW til ikke at gemme samtlige underiler hver kan jeg gemmer min hoved fil?

Min side er normalt opdelt på følgende måde:

--- fil.php --- start

require "header.php";

Det er KUN denne som der skal gemmes.

require "footer.php";

--- fil.php --- slut

Desværre gemmer DW alle underfiler når jeg gemmer fil.php, hvilket gør at det tager væsenligt længere tid, da den også gemmer eventuelle underfiler under header.php etc.

Håber at i forstår mit spørgsmål.

Alex
Avatar billede per-olof Nybegynder
09. april 2010 - 11:44 #1
Du kan vel bare sige nej da den spørger om at gemme afhængige filer
Avatar billede alex15 Nybegynder
09. april 2010 - 11:47 #2
Det spørger den bare ikke om.

Jeg trykker jo bare (cmd s) -> Har MAC.

Og så begynder den at gemme alle de der filer.
Avatar billede per-olof Nybegynder
09. april 2010 - 11:54 #3
Har du et flueben i "Automatically upload files to server on save" under Remote info så fjern det
Avatar billede per-olof Nybegynder
09. april 2010 - 11:58 #4
Ctrl-S på Win er kun save.
Save to Remote Server har ikke nogen genvej så måske brug menyn /File/Save to remote server
Avatar billede alex15 Nybegynder
09. april 2010 - 12:02 #5
Jeg har slået følgende fra:
prompt on get/chech out

Og det hjalp faktisk en smugle. Dog gemmer den stadigvæk CSS filen fra header delen? Men det virker som om at den ikke gemmer diverse andre filer som før.
Avatar billede alex15 Nybegynder
05. august 2011 - 17:55 #6
Hej, jeg er igang med at lukke af for mine åbne spørgsmål, så hvis i giver lave et svar, så får i lige nogle point for jeres hjælp.

Jeg beklager at jeg ikke har været bedre til at svare tilbage.

Alex