Avatar billede futte21 Nybegynder
04. april 2010 - 18:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lydkort - Lyden "hakker"

Hej.

Jeg sidder med en stationær computer med et lydkort (SB0790). Hvor jeg har installeret lydkort driveren osv.

Hvis jeg skal høre musik fx. i winamp er musikken flydene indtil jeg begynder at åbne programmer / surfe rundt, så begynder musikken og hakke.

Jeg kører med Windows 7 Home.

Cpu: Intel Pentium D 3,4Ghz
Ram: 2GB.

SB0790 er eftermonteret og har kørt fint på det gamle styresystem (vista).

Det lidt underlige er at lyden også spiller perfekt inde i spil.

Håber nogle kan hjælpe!.
/tak
Avatar billede 220661 Ekspert
05. april 2010 - 09:05 #1
Og du har ingen fejl i enhedshåndtering? (gule anmærkninger)
Avatar billede futte21 Nybegynder
05. april 2010 - 16:14 #2
Nej på ingen måder :S
Avatar billede 220661 Ekspert
05. april 2010 - 17:51 #3
Og kortet er registreret i Enhedshåndtering?
Man kunne forsøge at fjerne kort, og installere det igen og lade Windows finde det igen. Kunne være at driveren ikke er installeret korrekt selvom den er på computeren.
Avatar billede futte21 Nybegynder
06. april 2010 - 08:50 #4
Har prøvet at fjerne det flere gange nu og det giver samme resultat:(. Utrolig mærkeligt, det er somom det er en gammel computer der ikke engang kan trække winamp uden at hakke i det :S... det er også somom at sangene går i "slow" hvis jeg surfer på nettet imens musikken kører.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. april 2010 - 15:53 #5
Hvad med bundkort driver. Er det den nyeste, og er det Windows 7 driver du kører med her?
Avatar billede futte21 Nybegynder
10. maj 2010 - 09:02 #6
måtte købe et nyt