Avatar billede superdry Nybegynder
02. april 2010 - 18:19 Der er 5 kommentarer

Køb domæne hos one ?

Hej :)
har jeg alt hvad jeg skal bruge hvis jeg køber et domæne hos one ?
Selvfølgelig uden div. programmer osv. Men webplads, hjemmeside osv  ??

Og hvis jeg bestiller det i dag, hvor lang tid går der så inden jeg kan bruge det ?

Mit tidligere indlæg
http://www.eksperten.dk/spm/905988#reply_7568192
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
02. april 2010 - 18:36 #1
Ja du få domæne, mailhotel og webhotel ved one. Så du har alt hvad du skal bruge for at komme igang med.

Så skal du bare have downloadet et ftp program, det findes på http://filezilla-project.org/.

Men hvorfor ikke oprettet et ved surftown.dk? så for du mulighed for at bruge jomla og wordpress?

Hvor langt tid der gå, kommer an på nok an på om deres systemer kører 100% automatisk, gør de det, gå der 2 timer inden dk domænet bliver aktiveret og så skal du acceptere det, så gå der yderligere 2 timer.
Avatar billede superdry Nybegynder
02. april 2010 - 18:42 #2
Dalberg - jeg er helt nybegynder så jomla og wordpress får ikke lige nogen klokke til at ringe ? :)
Grunden til jeg lige tog one er at de ca var 200 kr billigere :)
Avatar billede :-) Novice
07. april 2010 - 12:19 #3
One.com har et hjemmesideprogram du kan bruge.
Jeg skulle mene at der er masser af plads til en alm. hjemmeside, og et nyt domæne oprettes på under 1 dag.

Se en oversigt over hjemmeside løsninger (for ikke-tekniske personer) her: http://private-hjemmesider.dk/
Avatar billede craditec_com Nybegynder
18. april 2010 - 10:49 #4
hej superdry du kan sagtens installere wordpress eller joomla hos one.com

ps. jeg kan godt hjælpe dig med at installere det

craditec.com
Avatar billede dunkeren Nybegynder
07. maj 2010 - 08:06 #5
Superdry du har et eller andet sted selv trådt i spinaten, ved at vælge det billigste.

Derudover er det jo fløjtende ligemeget om der er joomla eller et andet cms på webhotellet, da det installeres efterfølgende, det kræver jo kun en mysql database.

Og hvis superdry skal hjælpes ordentlig igang, så drop det der "amatør" pjat med hjemmeside program hos webhotel leverandøren.

Superdry...sådan kommer du længst :

1) Find en udbyder der kan hjælpe dig ordentligt igang
2) Installer Joomla på dit webhotel :

http://www.joomla.dk/

Fordele :

1) Du slipper for de der skrapede amatør løsninger, hvor man leverer et eller andet ubrugeligt skrammel med hjemmesiden.
2) Du kommer igang med en hjemmeside, som kan udvides med funktioner efter dit behov.
3) Du bliver mere glad for den forslåede løsning

/Mogens