Avatar billede pappaduck Nybegynder
29. marts 2010 - 20:32 Der er 1 kommentar

Windows XP drivers til HP m9789sc

Hej med jer,

Jeg har en HP m9789sc (http://search.hp.com/query.html?cc=us&lang=en&charset=utf-8&qt=m9789sc&la=en), der kom med Windows Vista.

Nogle gamle programmer, jeg af arbejdsårsager ikke kan undvære, kræver dog Windows XP.

Mit problem er, at jeg ikke kan finde nogen XP drivers til maskinen. Hverken på HP.com eller til X58 Express chipsættet på intel.com.

Det er blandt andet netkort, grafikkort og lydkort, der ikke er automatisk driverunderstøttelse af i Windows XP.

Ved I, hvordan jeg kan finde de nødvendige drivers, så jeg kan bruge windows xp på maskinen?

På forhånd tak,

Magnus Mortensen
29. marts 2010 - 20:42 #1
... det findes tilsyneladende ikke til den NYE model...
Så det ka' du godt opgive...

Kun til Vista (og fremefter...).
Måske ved brug af et eller anden XP emulerings software under Vista ?