Avatar billede majid2 Nybegynder
26. marts 2010 - 15:30 Der er 6 kommentarer

IPOD

er der højtaler i en ipod, den nyeste der er lavet, blev bare meget overrasket over min ipod kan spille musik uden høretelefoner..
Avatar billede Mark_Free_Bird Nybegynder
26. marts 2010 - 16:17 #1
Da du siger at den kan spille musik uden høretelefoner, vil jeg sige  at den enten må have indbygget højtaler.
Enten det eller også er der er en alien der har hacket din iPod og overclocket den med den nyeste teknologi fra planet-1337;abc
Avatar billede majid2 Nybegynder
26. marts 2010 - 16:28 #2
haha , jah kan jeg godt se ville bare høre om det er fordi jeg har tabt den og der så er gået noget løst eller sådan noget :D, men er der højtalere i ipods eller er hvad hehe?
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2010 - 17:24 #3
Det tog lidt tid at finde, men ja, den nyeste version af iPod Nano har indbygget højtaler, ligesom Touch og iPhone selvfølgelig også har det:
http://www.apple.com/dk/ipodnano/features/#content - Sidst i første paragraf
Avatar billede majid2 Nybegynder
26. marts 2010 - 17:26 #4
mange tak, flinkt af dig :D
Avatar billede Mark_Free_Bird Nybegynder
26. marts 2010 - 17:36 #5
Der er en højtaler i stort set alle iPod's bortset fra classic. Og der er også højtaler i den nyeste 'IPAD'
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2010 - 18:12 #6
#5, der har ikke tidligere været højtalere i nogle af iPods'ne, og det er først her med de nyeste modeller at det er begyndt at komme.

Her kommer et svar, hvis du føler, at jeg har været til hjælp