Avatar billede skkn Nybegynder
26. marts 2010 - 11:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 og Sims 3

Jeg har installeret Sims 3 på min Hp notebook hvor der er windows 7.
Der var ingen problemer med at installere spillet, men når jeg vil starte spillet kan den ikke finde spillecd´en (den vil ikke genkende den).

Det kører på en notebook med vista

Jeg har prøvet at køre i kompatibel xp-tilstand men det ændrer ikke noget.

Nogle gode forslag/løsninger ?
Avatar billede besle Nybegynder
26. marts 2010 - 12:18 #1
Prøv at cracke spillet?

Du kan hente en crack fra www.gamecopyworld.com , og derefter kopiere cracken ind i spil mappen, og få spillet til at køre ad den vej.
Avatar billede skkn Nybegynder
26. marts 2010 - 12:35 #2
øh  forklar nærmere - jeg er ikke øvet udi dette
Avatar billede besle Nybegynder
26. marts 2010 - 12:53 #3
At cracke, betyder i denne sammenhæng, at du fjerner spillets evne til at se om DVD´en sidder i Drevet eller ej.
Dette gør sagt på en anden måde, at du kan spille spillet helt uden DVD´en er i.

for at cracke skal du gøre følgende:
1) Gå til www.gamecopyworld.com og søg på The Sims 3
2) hent filen "The Sims 3 <ANY VERSION> [MULTI] Generic No-DVD Patch" og Udpak den med Winrar, eller 7Zip. Har du ikke hverken Winrar, eller 7Zip, bør dette hentes, da de begge er glimrende og nyttefulde programmer.
3) Den udpakkede fil lægges ind i The Sims 3 installations mappen (Som regel enten C - Program Files - EA Games - The Sims 3).
Derefter dobbeltklikkes der på programmet for at få den til at virke.
4)Spillet startes.
Avatar billede snowball Novice
26. marts 2010 - 13:23 #4
Bemærk venligst, at ovenstående forslag ikke er tilladt hverken at spørge om eller hjælpe med i henhold til gældende regler for brug af Eksperten - http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser punkt 2.1.7.2

Dette gælder også selvom man har original CD'en.
Avatar billede besle Nybegynder
26. marts 2010 - 13:27 #5
Så længe hun har DVD´en brydes copyright jo ikke. reglerne er jo lavet for at forhindre hjælp til at modhindre copyright brud.
Avatar billede snowball Novice
26. marts 2010 - 21:41 #6
Jeg snakker ikke om copyright, men om reglerne for at benytte Eksperten.dk. At Ekspertens regler på visse punkter er strammere end andre steder, er jo noget man har accepteret at følge da man oprettede sin bruger.
Avatar billede skkn Nybegynder
17. maj 2011 - 19:23 #7
Lukket - kan ikke umiddelbart løses