Avatar billede stigmik Nybegynder
25. marts 2010 - 12:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min bærbare hyler

Hej alle
Efter jeg åbnede min Zepto Znote 4050 uden egentligt at gøre noget, så efter jeg har skruet den sammen igen, så hyler den bare uden, at kunne starte op.
Min mening med, at åbne den var, at se navn osv på det trådløse kort. Hvorfor jeg har brug før dette er, at jeg har installeret Windows 7 og denne har ikke drivers til en masse dele her i blandt det trådløse kort.
Det med at åbne pc'en var en idé jeg fik i en tråd i dette forum.
Mvh
StigMik
Avatar billede haverslev Novice
25. marts 2010 - 12:46 #1
Hvis du med "Hyler" bare er en tone uden at noget kører rundt osv.
Så tror teg du skal kigge på om et af tasterne på tastaturet evt. sidder fast.

Eller hvis du har haft rammene ude, at de sidder korrekt i soklerne.
Tillige, hvis du har haft det trådløsekort ude, at det også sidder korrekt i soklen igen.

I det hele taget, at de ting du evt. har haft afmonteret er blevet samlet korrekt igen.
Avatar billede Rakkey Nybegynder
25. marts 2010 - 18:40 #2
Tjek din harddisk om den virker, F.eks min harddisk brandt sammen og så hylede den. og virkede så ikke.
Hilsen Mads
Avatar billede haverslev Novice
25. marts 2010 - 19:30 #3
Et svar fra mig også - det skal man åbenbart bare give :-)
Avatar billede stigmik Nybegynder
26. marts 2010 - 13:53 #4
Tak haverslev
Jeg har først været inde og tjekke i dag fredag. Det var memoryen jeg lige havde pillet ved, og åbenbart ikke sat korrekt tilbage.
Hilsen
Stig