Avatar billede kemiskdild Nybegynder
24. marts 2010 - 18:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Valg af udbyder af TV og Internet

Hej!

Jeg flytter her d. 1 maj. Jeg står overfor et svært valg.

jeg SKAL selvfølgelig have internet og TV i min nye lejlighed, men hvem skal jeg vælge?

Lige pt. har jeg Stofa med en stor kabel tv pakke og 4 mbit internet.

Det dækker mine behov fint, men nu har jeg uanede muligheder, idet der ikke er lagt kabel ind der hvor jeg flytter hen (8000 Århus C lige ved Harald Jensens plads)

Så jeg overvejer om jeg får noget ud af at skifte udbyder?

Mit spørgsmål:

Hvilken udbyder giver det bedste resultat?

Mine krav:

Min. 4 mbit internet (Uload lidt ligegyldig)
Min tv3 kanalerne, TV2 kanalerne og evt. diverse sportskanaler.

Sætter stor pris på alle svar og evt. henvisninger til gode hjemmesider der sammenligner udbydere etc.

På forhånd tak.

Mvh Chris
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
24. marts 2010 - 18:36 #1
Man kan sige problemet er overskueligheden mht. at der BÅDE skal være tv OG internet, hver for sig er det nemt at finde, men der burde være mulighed for at kombinere det i en pakkeløsning.

Det skal siges at jeg regner med en pris omkring 500 kr,- pr måned for TV og Internet. Maks :)
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
27. marts 2010 - 21:06 #2
Tjaaa, der er vel kun TDC og Stofa at vælge imellem.
Avatar billede JulieCph Nybegynder
20. april 2010 - 09:33 #3
Du kunne undersøge Perspektiv Bredbånd. De er gået landsdækkende med deres bredbånd nu, men jeg ved ikke, om deres TV-via-bredbånd også tilbydes i hele DK, eller om det kun stadig er i Kbh., det gælder.
Det er vel værd at undersøge...
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
05. juli 2010 - 16:31 #4
Telia tilbyder også løsningen.

Godt nok er stofa nævnt, men Telia kører også med løsninger som er anderledes end dem stofa har på deres website.
Derudover er Telia igennem tlf kablerne.

Kig eventuelt på:

Http://www.danskbredbaand.info der er en liste over selskaberne.
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
24. november 2010 - 09:21 #5
Valgte at kører med Stofa.....

Vil jeg dog ikke anbefale til folk, da det kører utroligt uregelmæssigt!
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
24. november 2010 - 22:29 #6
Kører det uregelmæssigt?

Kan du forklare lidt, jeg har slev stofa og bor i Brabrand, der fungerer det fint.

Jeg har haft stofa i mange år, i flere forskellige boliger, og det eneste ustabile jeg har oplevet, er når en fatsvag vejarbejder graver et kabel over.

Tænker egentlig bare, at det måske kan være dit udstyr, måske jeg eller andre kan hjælpe, lad os høre hvordan du oplever det.