Avatar billede frederik310 Nybegynder
24. marts 2010 - 15:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mapper lavet til .exe

Hej

En af mine venner er lige kommet hjem fra ferie og har haft sit kamera med, nu er det sådan at når man sætter sd kortet i computeren melder den at der er virus. Der er 3 mapper på kortet. De er alle blevet lavet om til program filer (.exe).

Her er et screenshot af mappen + hvad AVG sagde: http://i43.tinypic.com/1ifiac.jpg

Spørg endelig hvis i mangler mere information.
Bruger windows vista.

Håber i kan hjælpe!
24. marts 2010 - 18:36 #1
I hvilken PC har dette kort være placeret ???

Viser den det samme på en anden PC ?
(PAS PÅ med at aktivere noget som helst fra kortet!!!)

---

Lad AVG "Remove selected infections" så vidt muligt...

---
Avatar billede frederik310 Nybegynder
24. marts 2010 - 19:09 #2
"Lad AVG "Remove selected infections" så vidt muligt..."

Jeg ville jo gerne være i stand til at hive filerne ud. Hvis jeg vælger at "Remove selceted infections" mister jeg dem. Ville det ikke være muligt at heldbrede dem?
24. marts 2010 - 19:28 #3
Viser den det samme på en anden PC ?
(PAS PÅ med at aktivere noget som helst fra kortet!!!)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2010 - 20:03 #4
HAR det  kort overhovedet været i en anden pc?

Svar lige på det vi spørger om.... :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2010 - 20:04 #5
Hvis ikke, så tvivler jeg stærkt på at der tale om virus!
Avatar billede frederik310 Nybegynder
25. marts 2010 - 09:10 #6
Ja det har været i en anden computer tidligere på hendes ferie, så mistænker lidt den computer for at have inficeret kortet.

Men jeg havde ikke mulighed for at smide det i min egen computer, da jeg ikke havde en anden ved mig.

Jeg er desværre på vej på ferie og har ikke mulighed for at rode med kortet igen før om en uge.
25. marts 2010 - 09:45 #7
(Vi ses om en uges tid...)
Avatar billede frederik310 Nybegynder
17. september 2010 - 00:16 #8
Glemte alt om dette -.- Gik i en sony butik og der reddede de et par af billederne