Avatar billede xzxzx Nybegynder
19. juli 2001 - 18:40 Der er 6 kommentarer og
5 løsninger

Nyt design

Hmm... Jeg vil godt have om jeg er på rette spor med det her design til min hjemmeside (skal erstatte det der er på www.enter-s.dk). Er jeg på rette spor?

http://users.theroom.dk/xzxzx/v2/help.html
Avatar billede djeclemen Nybegynder
19. juli 2001 - 18:43 #1
Hvilket program laver du det i??
Avatar billede xzxzx Nybegynder
19. juli 2001 - 18:44 #2
Avatar billede djeclemen Nybegynder
19. juli 2001 - 18:45 #3
Jeg kan bedre lige den gamle end den nye (pga. farverne
Avatar billede milpoer Nybegynder
19. juli 2001 - 18:59 #4
Jeg kan helt bestemt også bedre lide de gamle design.. men det er jo en samgs sag.. jeg synes bare farverne i den nye edition er for prangende..
Avatar billede c4 Nybegynder
19. juli 2001 - 19:07 #5
Tjaaa... Det nye er flottere lavet, det gamle er lidt \"firkantet\" :)
Brug det nye, det vil folk synes om.
(Bare min mening)

-c4
Avatar billede jakoba Nybegynder
19. juli 2001 - 19:09 #6
God ide, men for dystre farver. gør det noget lysere (så kommer der også mere kontrast til teksten, der er lidt svær at læse).

med de der skrå spidser SKAL de forskellige elementer stå helt rigtigt i forhold til hinanden. Hos mig ( NS6 ) er menykolonnen lige en millimeter forlangt tilvenstre i forhold til logofeltet i toppen. det er meget synligt.

Der skulle nok være lidt afstand imellem menukolonnen og hovedfeltet.

mvh JakobA
Avatar billede sukos Juniormester
19. juli 2001 - 19:12 #7
Den der tsw.dk er da klart den bedste!
Avatar billede sukos Juniormester
19. juli 2001 - 19:12 #8
Ups,,,
og den der enter-s.dk er for kedelig!
Avatar billede jakoba Nybegynder
19. juli 2001 - 19:13 #9
an: http://www.enter-s.dk/

Alt hvad jeg kan se er et logofelt foroven og et copyrightfelt meget langt nedenunder.  Er du IE-only webmager?

men enig med de andre. det er bedre farver der.
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2001 - 13:46 #10
Begge dine sider er meget uoriginale. Har man set en counter-strike side har man set dem alle!
Men de er stilede og venlige for øjnene, må jeg dog sige.
Dit nye farveskema er for svært at overskue for mig, dit første designs farver er meget enklere!
Avatar billede jackh Nybegynder
24. juli 2001 - 09:33 #11
Stift, mørkt og kedeligt... skal det hele være så \'kasset\'. En lidt løsere top ville måske bløde lidt op.