Avatar billede futte21 Nybegynder
23. marts 2010 - 09:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Grafikkort/Temp/Watt

Hej.

Jeg sidder her med en Acer pc("hp-d3057f3p"), hvor der er et Asus  grafikkort("eah4830") i.

Computeren kører enlig fint, den har bare problemer med at køre "større" programmer/spil, da grafikkortet bliver for varmt til sidst og computeren lukker ( måske 20min ).

Jeg har været inde og "researche" på grafikkortet, og der står følgene "Power Supply Minimum 400W", og når jeg kigger på Acer'erens strømforsyning står der "300W Output MAX".

Kan det hænge sammen med kølingen ?

Fordi det ville jo være tosset at gå ned og købe et nyt grafikkort hvis der kommer samme problem med den skal bruge de "400Watt"

Håber i kan hjælpe mig lidt på vej, og evt. nogle tips til hvad jeg kan gøre
Avatar billede drenriza Nybegynder
23. marts 2010 - 15:11 #1
under load bruger ati 4830 kun 157watt.
Dette er en stationær computer?
Avatar billede futte21 Nybegynder
04. april 2010 - 18:13 #2
.