Avatar billede mabi Nybegynder
22. marts 2010 - 18:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mysql Dump og import

Hej...

Hvis jeg nu har en lavet en dump af en hel database, og gerne vil hente enkle tabeler ind igen kan dette lade så gøre.

eks... vil kun restore tabellen bruger, men ellers lade resten være.

./michael
Avatar billede arne_v Ekspert
22. marts 2010 - 18:54 #1
Det er en tekst fil.

Lav en kopi, slet alt det du ikke skal bruge io kopien, load kopien.
Avatar billede mabi Nybegynder
22. marts 2010 - 19:01 #2
Hmm.. ja det kunne jeg jo, tænkte der måske var en måde at fortælle at den kun skulle hente denne tabel ind.
Avatar billede danco Nybegynder
12. april 2010 - 23:45 #3
Mig bekendt findes der ikke sådan en funktion.
Normalvis oprettes SQL scriptet jo til brug for oprettelse af databasen og derfor vil der ikke forekomme tabeller i scriptet der ikke skal indlæses.
Jeg ville gøre ligesom Arne foreslår at lave et midlertidigt SQL dokument og derefter indlæse dette.

Men af ren nysgerrighed, hvorfor vil du kun indlæse én tabel ?
Avatar billede arne_v Ekspert
26. april 2010 - 03:15 #4
Tid at få afsluttet her?
Avatar billede mabi Nybegynder
22. november 2010 - 19:53 #5
Tror nok det er på tide at lukke her