Avatar billede koder Nybegynder
30. december 1999 - 22:36 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Tjen penge på at surfe på nettet…

Der er mange steder hvor de skriver det, hvor man bare skal have et banner kørene eller en browser…

Så nu er spørgsmålet om de overhvoed giver penge..
Er der nogle som har fået penge tilsendt, og hvilket firma er det så???
Avatar billede engberg Juniormester
31. december 1999 - 14:46 #1
Tjaa... problemet er at indtjeningen sjældent står mål med ydelsen - nok kan man optjene en del points forskellige steder ved at have et banner kørende, eller ved at surfe med en speciel browser, eller ved at modtage e-mails. Desværre løber disse ting aldrig op i noget der er værd at bruge tid på.

De løsninger der lader til at kunne betale sig, er hvis du kan få folk til, at registrere et domæne gennem din side, eller købe bøger/cd'er. Eller måske noget erotik (dit eget site) - det er disse ting der bliver brugt penge på, på internettet.

Held og lykke

e.
Avatar billede goulduck Nybegynder
02. januar 2000 - 17:38 #2
Der var én her inde fra Eksperten som sagde at han fik penge igennem Spedia, de køre med et banner og reklame mails.

Jeg har dog ikke selv fået nogen penge, har heller ikke prøvet.
Avatar billede engberg Juniormester
03. januar 2000 - 14:19 #3
Jeg har forsøgt med speda, men det tager laaannnngg tid før man har points nok til at få dem udbetalt - og derefter skal man give ca. 20,- for at få vækslet den amerikanske check.

e.
Avatar billede meyersweb Nybegynder
07. januar 2000 - 13:32 #4
Jeg har en fiks idé til alle som vil tjene penge med Spedia, unden at det tager så lang tid som engberg fortæller. Idéen er at Spedia giver penge (ca.- 6 øre) pr. min man surfer på internettet. Programmet er lavet således at hvis man bare åbner browseren på en siden og ikke foretager sig andet så vil programmet registere at man ikke surfer (man skal bevæge musen), og man får således ingen penge, men med programmet FAKESURF kan man få musen til at bevære sig rundt og klikke uden man behøver at være tilstede.

Samtidig har jeg oprettet en side (eller 8 sider) som henviser til hinanden, dvs at man på denne måde skifter url hvert ½ minut og musen er i næsten konstant bevægelse.

med en natlig takst hos Worldonline på 3 øre i minutet sammenligtet med de 6 øre man får + at man får 1,5 øre/min  for hvert min en man har anbefalet surfer, skal man ikke finde den store lommeregner frem for at se at det kan betale sig.

Her er det du skal bruge for at komme i gang men at tjene penge:

Tilmeld dig hos Spedia (Det koster ikke dig noget at tilmelde dig gennem mit ref. nr., jeg får bare lidt for idéen):

http://www.spedia.net/cgi-bin/tz.cgi?run=show_svc&fl=8&vid=395104

Download derefter FAKESURF (adressen har jeg fra ekspertenbrugeren :fagbog)

http://193.163.159.5/download/fakesurf3.exe

Endelig adressen til de omtalte (loopsider) sider som går i ring:

http://www.mp3download.net/side1.htm

Har I spørgsmål så mail til Allan@Meyer.net
Avatar billede engberg Juniormester
07. januar 2000 - 19:17 #5
Virker det trick også med den nye version af speia's windows-surfer?
Avatar billede meyersweb Nybegynder
07. januar 2000 - 23:09 #6
Jeg er ikke med på hvilken windowsbrowser fra Spedia du taler om, men jeg anvender Spedia under win98, og her virker det!!
Avatar billede engberg Juniormester
08. januar 2000 - 11:53 #7
De havde før en "bar" der kun virkede under IE, men den nye virker under windows - desværre ikke for mig da jeg anvender proxyserver.

e.
Avatar billede koder Nybegynder
08. januar 2000 - 23:06 #8
Er der nogle som har fået penge af dem?
Avatar billede engberg Juniormester
09. januar 2000 - 15:33 #9
Det lader til, at spedias nye bar alligevel virker under proxyserver - en anden der også gør det, er CashSurfers.
Med dem behøver man ikke at surfe, men skal bare have sin forbindelse til nettet åben...

http://www.cashsurfers.com/?a=HTML&s=Join&referrer=engberg

Efter min mening, hvis man VIL bruge et surf-og-få-penge firma må CashSurfers og Spedia være de interesante, bl.a. fordi de godtager internationale ansøgninger og fordi deres "bar" er blevet frigivet.

http://www.cashsurfers.com/?a=HTML&s=Join&referrer=engberg

http://www.spedia.net/cgi-bin/dir/tz.cgi?run=show_svc&fl=8&vid=110547

Venligst
    e.
Avatar billede meyersweb Nybegynder
09. januar 2000 - 16:42 #10
Jeg kan bekræfte at Spedia både betaler og at man kan anvende deres adbar ved hjælp af en proxy-server
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
09. januar 2000 - 19:40 #11
Er der nogle som kender noget til GetPaid4????
Avatar billede engberg Juniormester
10. januar 2000 - 11:28 #12
GetPaid4 har endnu ikke udgivet deres "bar" så du kan i realiteten ikke tjene en pind med dem indtil videre.
Avatar billede fjensen Nybegynder
18. maj 2000 - 17:38 #13
Er der nogen der reelt indtil videre har fået penge i hånden fra nogen af disse firmaer ikke bare dette men også andre