Avatar billede duddimai Nybegynder
21. marts 2010 - 17:31 Der er 10 kommentarer

webhotel udbyder med safe_mode OFF??

Hej!

Jeg leder efter en webhotel udbyder der tilbyder PHP 5 med safe_mode Off, da jeg roder med diverse CMS'er der ofte kræver dette, men jeg har endnu ikke fundet nogle der direkte skriver, at de kører med safe_mode Off.

Jeg har bare haft tusinde problemer med surftown, fordi de kører safe_mode On.

HELP!
Avatar billede yxos Nybegynder
21. marts 2010 - 18:49 #1
Avatar billede yxos Nybegynder
21. marts 2010 - 18:49 #2
eller redhost.dk
Avatar billede yxos Nybegynder
21. marts 2010 - 18:50 #3
eller one.com...  Jeg tror jeg holder her... ;-)
Avatar billede michaeltryl Seniormester
21. marts 2010 - 18:52 #4
gigahost.dk
her vælger du selv om det skal være on eller off
https://gigahost.dk/hosting
Avatar billede duddimai Nybegynder
21. marts 2010 - 18:53 #5
tak jeg kigger lige på dem.

One.com er udelukket dog, de er ligeså ringe til CMS som Surftown, det er der ihvertfald mange der skriver på diverse fora.
Avatar billede yxos Nybegynder
21. marts 2010 - 18:56 #6
Jeg tog ikke stilling til kvaliteten, men udelukkende dit krav om safemode.

Hvis kvaliteten er et issue, så prøv redhost, som er specialiseret i Joomla!.
Det koster, men sådan er det jo med kvalitet. Det hænger gerne sammen med prisen :-)
Avatar billede yxos Nybegynder
21. marts 2010 - 18:58 #7
Jeg har også erfaringer med one - og de er gode - og dårlige! Hvis alt kører, så er der ingen problemer, men får du problemer, skal du igennem deres support, og der vil det skinne igennem, som det vil hos alle andre hosts der tilbyder hosting til den pris, at supporten er derefter.

Der er ikke noget der er gratis her i livet :-)
Avatar billede duddimai Nybegynder
21. marts 2010 - 19:16 #8
Ja der skal gerne være lidt kvalitet.

Jeg går lidt efter en pris midt i mellem, supporten er meget vigtig for mig, og derfor er det også trist at skifte fra surftown fordi de er gode på alle andre punkter end lige safe_mode, så jeg skal have noget med god support og også et ordentligt kontrolpanel.

Jeg kigger lige på de indkommende forslag og ser om jeg kan bruge noget af det :)

Jeg takker og flere forslag er velkomme, jeg er lidt grundig i min søgen fordi jeg ikke gider skulle skifte igen om en måned, jeg vil gerne havne på noget godt fra start. :)
Avatar billede yxos Nybegynder
21. marts 2010 - 19:20 #9
Det er en jungle!  De udbydere, som nogen er helt vilde med, bander andre langt væk - og omvendt.  Man kan være heldig eller uheldig med stort set alle udbydere.

Jeg har en del sider hos Servage, og er stadig vildt glad for deres kontrolpanel, med hvilket man kan styre alt. Naturligvis også om safe_mode skal være on eller off :-)
Det har jeg skrevet mere om i pdf'en jeg linker til...
Avatar billede duddimai Nybegynder
21. marts 2010 - 19:28 #10
jeg hælder mest til gigahost, det virker meget godt. ét produkt færdig slut, redhost var lige lovlig for langt over i den aaaalt for dyre ende... Jeg skal lige tjekke gigahost lidt mere ud i sømmene :)