Avatar billede klovnefisken Nybegynder
20. marts 2010 - 14:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

adobe cs3 Flash actionscript3

jeg har lavet en lille animation i flash og den kører fint (kører kun 1 gang) ment som en kort 3sec intro
Men så vil jeg gerne have at når den er kørt går vidre til en PHP fil
EKS index.php i samme bibliotek på samme websted
men hvordan får jeg den til det
på forhånd tak
Avatar billede massflash Nybegynder
22. marts 2010 - 09:15 #1
du skal finde ud af hvornår din intro er nået til sidste frame, også skal du kalde en funktion som sender en videre til index.php :)

Er din animation lavet på main timeline, eller inde i et movieclip - og hvad er instance navn på det, hvis det har sådan et? Og på hvilket frame slutter animationen? Hvis du giver mig den info, så kan jeg godt lige få bakset noget sammen :)
Avatar billede klovnefisken Nybegynder
22. marts 2010 - 09:39 #2
takker men svaret fandt jeg selv ca 20 minutter før jeg så du har svaret
jeg skal lige have pyntet lidt på det
men den kan da ses her '
http://ws2.ceuherning.dk/90143
det er mit skole projekt du ser som skal være færdig idag