Avatar billede randrup42 Nybegynder
19. marts 2010 - 13:57 Der er 5 kommentarer

fjern unødvendigt på billede

nogen der kender et program, som kan fjerne alt det hvide på et billede?.
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. marts 2010 - 14:20 #1
Men for helvede da også... Du har oprettet et lignende spørgsmål, følg op på det i stedet. Er der ikke et forslag der falder i din smag, så sig det, men opret ikke et identisk spørgsmål.
Avatar billede jernrosen Nybegynder
19. marts 2010 - 17:18 #2
Til michael_stim --- rolig nu , det er vist en begynder udi i det grafiske programfelt vi har med at gøre her. Det gør det ikke bedre at du skælder ud.

Til randrup42 --- de fleste grafiske programmer kan beskære dine billeder efter dine ønsker.

I de fleste programmer ligner dét, du ønsker et kniv-ikon

- prøv at klikke på kniven og klik rundt omkring i dit billede

- måske skal du "vende" det opnåede resultat om

  ( tryk på knapperne "shift"+"alt"+"i" - samtidigt
  - det vender dit udskårne til det modsatte )

- tryk "delete"-knappen og VOILA !!

det valgte er nu forsvundet !

Og så er det ret vigtigt at du "gemmer som ..." og vælger ".png", da det kun er sådan du kan få gennemsigtig baggrund
Avatar billede jernrosen Nybegynder
19. marts 2010 - 17:22 #3
hov forresten - lige et tillæg

Ikonet kan osse ligne en "øjendråbe-pipette"
- det kan bruges til at trykke i et hvidt område
- og så "samler" det alle de farver der ønskes
- derefter "delete" som før.
23. marts 2010 - 06:21 #4
(Hvad endte denne tråd med ?)
11. juli 2010 - 21:11 #5
(Hvad endte denne tråd med ?) [2]