Avatar billede rossi-v Nybegynder
19. marts 2010 - 09:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hvordan laver jeg en nem -tilmelding til nyhedsbrev-

Jeg skal ha lavet en tilmelding til nyhedsbrev ved bare ikke hvordan det skal gors. ved bare at hver gang jeg skriver noget nyt i min /news\ saa skal den sende en mail til dem som nu melder sig ind i min nyhedsbrev. og de skal jo ogsaa ha saa de kan melde sig fra nyhedsbrevet.

haaber der er nogen som kan hjaelpe
Avatar billede public2 Nybegynder
19. marts 2010 - 13:37 #1
Jeg har lidt svært ved at se sammenhængen i dit spørgsmål og så i MySQL kategorien.

Jeg tænker at du mere leder efter en konkret implementation af hvordan man framelder sig et nyhedsbrev?

Dog alligevel vil jeg sige, at en nem løsning er, at hvis man trykker på et link i dit nyhedsbrev som sender en query afsted, så kan man bare slette brugeren i nyhedsbrev relationen og på den måde er brugeren ikke længere en del af den.

En anden måde er, at hvis du bare vil "deaktivere dem", at lave en BOOLEAN som siger "aktive = true / false" og så bare sende nyhedsbrevet ud til alle dem der står til "true".

Er det korrekt forstået dit spørgsmål?
Avatar billede rossi-v Nybegynder
21. marts 2010 - 19:22 #2
fandt løsning