Avatar billede rossi-v Nybegynder
17. marts 2010 - 23:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nogen der kan sige mig om der er en fjel i disse koder

for når jeg udflyder alle felter gemmer den kun den ene hvor ^Gem rettelse^ står ved.

så hvis du kan se en fjel så er der 60 +++ til dig ;-)

Ps lavet i php - og mysql database paa en side der heder phpmyadmin

<form action="enter.php?id=<?php print $raekke['id']?>" method="post">
<p>News: <br /><textarea name="news" cols="40" rows="5" class="felter"><?php print $raekke['news'] ?></textarea>
</p>
<input type="submit" name="submit" value="Gem rettelse" />
</form><br /><br /><br /><hr /><br /><br />

<form action="enter.php?id=<?php print $raekke['id']?>" method="post">
<p>Kildemoes Mærke: <br /><textarea name="kmaerke" cols="40" rows="5" class="felter"><?php print $raekke['kmaerke'] ?></textarea>
</p>
<p>Pris: <br /><textarea name="kpris" cols="40" rows="5" class="felter"><?php print $raekke['kpris'] ?></textarea>
</p>
<p>Info: <br /><textarea name="kinfo" cols="40" rows="5" class="felter"><?php print $raekke['kinfo'] ?></textarea>
</p>
<input type="submit" name="submit" value="Gem rettelse" />
</form><br /><br /><br /><hr /><br /><br />

<form action="enter.php?id=<?php print $raekke['id']?>" method="post">
<p>Winther Mærke: <br /><textarea name="wmaerke" cols="40" rows="5" class="felter"><?php print $raekke['wmaerke'] ?></textarea>
</p>
<p>Pris: <br /><textarea name="wpris" cols="40" rows="5" class="felter"><?php print $raekke['wpris'] ?></textarea>
</p>
<p>Info: <br /><textarea name="winfo" cols="40" rows="5" class="felter"><?php print $raekke['winfo'] ?></textarea>
</p>
<input type="submit" name="submit" value="Gem rettelse" />
</form><br /><br /><br /><hr /><br /><br />

<form action="enter.php?id=<?php print $raekke['id']?>" method="post">
<p>Brugte Mærke: <br /><textarea name="bmaerke" cols="40" rows="5" class="felter"><?php print $raekke['bmaerke'] ?></textarea>
</p>
<p>Pris: <br /><textarea name="bpris" cols="40" rows="5" class="felter"><?php print $raekke['bpris'] ?></textarea>
</p>
<p>Info: <br /><textarea name="binfo" cols="40" rows="5" class="felter"><?php print $raekke['binfo'] ?></textarea>
</p>
<input type="submit" name="submit" value="Gem rettelse" />
</form><br /><br /><br /><hr /><br /><br />
<?php
}
mysql_close();
?>
Avatar billede DonTorro Nybegynder
17. marts 2010 - 23:11 #1
hvilken fejl får du ?
Avatar billede rossi-v Nybegynder
17. marts 2010 - 23:16 #2
jeg faar ikke nogen fejl som saadan. den printer bare ikke det hele kun det der ud for den jeg nu vaelger at trykke paa.

undskyld for alle de a sider med et engelsk tast
Avatar billede rossi-v Nybegynder
17. marts 2010 - 23:19 #3
LOOOL har fundet fejlen nu.
Avatar billede KDF_mac Nybegynder
18. marts 2010 - 08:09 #4
Har du overvejet at have et dansk keyboardlayout?