Avatar billede fireworm Nybegynder
17. marts 2010 - 11:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilken Lenovo model... Gode råd?

Jeg har planer om at købe den nye Lenovo Edge. Den fås med både Intel CULV og AMD CPU, hvor AMD modellen ikke er helt så kraftig og har et dårligere batteri. Dog er den lidt over 1000 kroner billigere.

Computeren skal primært buruges til studie og intet specielt krævende arbejde (dertil har jeg min stationære), men den skal køre smooth. Hvilken en af de to modeller bør jeg købe?

AMD: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=718308

INTEL: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=778096
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2010 - 11:30 #1
Så ville jeg personligt gerne give 1000 kr ekstra for lidt ekstra batterilevetid og lidt ekstra power. 3 timers forskel er jo en del i levetiden.
Avatar billede kristianlist Nybegynder
17. marts 2010 - 13:50 #2
Jeg har selv Intel modellen, og jeg købte den også med henblik på studiebrug.

Jeg overvejede selv AMD modellen, men jeg valgte Intel, pga: den bedre CPU, DDR3 mod DDR2 på AMD, og så batteritiden.

Om det så er 1500 kr værd, det må du selv vurdere.
Jeg valgte hvert fald Intel modellen, og jeg har ikke fortrudt det.
Avatar billede fireworm Nybegynder
17. marts 2010 - 18:34 #3
Tror det bliver Intel modellen så :o)

Hvem skal have svarpoint?
Avatar billede kristianlist Nybegynder
19. marts 2010 - 12:53 #4
Man kan vel dele kan man ikke?
Hvis begge laver et svar, og du accepterer begge?
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2010 - 13:05 #5
Jeg skal ikke have noget, så tag du bare alle 30 :).
Avatar billede kristianlist Nybegynder
20. marts 2010 - 17:02 #6
Jamen så siger jeg tak :)