Avatar billede tiger_dk Mester
17. marts 2010 - 11:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lyden hakker, ved det mindste der laves på maskinen !

Hej !

Jeg har en Dell Studio 15 bærbare, med Windows 7 Ultimate - 64 bit. Jeg har et lidt irreterende problem, når jeg f.eks høre musik, når jeg surfer på nettet, så hakker musikken næsten ustandselig, bare det mindste der bliver lavet, når man downloader noget, er det helt galt, det er som der er et signal eller noget andet går ind og forstyrre. Det er trådløsforbinelse jeg køre nettet fra !

Det er faktisk skide irreterende, hvad kan det dog være og hvordan får man det løst !

Mvh
tiger_dk
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
17. marts 2010 - 11:07 #1
Har du prøvet at opdatere eventuelle drivere til lydkortet og maskinen generelt???
Avatar billede drlotto Nybegynder
17. marts 2010 - 11:14 #2
Hvis du har opdateret din maskine, sikret dig at du ikke har nogen form for virus eller malware, så er det hvis kun tilbage at tage kontakt til DELL.
Avatar billede tiger_dk Mester
17. marts 2010 - 12:34 #3
jeg har fundet noget her http://en.community.dell.com/forums/t/19305336.aspx, som jeg vil kigget lidt næmmere på !
Avatar billede tiger_dk Mester
12. juli 2010 - 11:38 #4
Hakken er væk nu, jeg tror at en Windows opdatering, har løst problematikken !! nice !!
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
12. juli 2010 - 20:13 #5
Lige en kommentar til denne... drlotto skrev, at hvis du holder din maskine opdateret, og det ikke hjælper, så er det enten virus eller mallware og at du derfor skal kontakte DELL.

Du konstaterede selv efterfølgende, at en opdatering løste problemet. Mener nu at drlotto skulle have haft point!