17. marts 2010 - 10:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows XP - DOS-program kan ikke udskrive til USB-printer

Hej alle
- håber I kan hjælpe.

Jeg har et ældre DOS-program, der ikke kan udskrive til en nyere USB-printer (Standardprinter)

Kender I til et stykke software, der kan dirigere udskriften om til USB-porten - eller eventuelt en DOS-kommando?

Bedste hilsner fra
Lars
Avatar billede Little Helper Seniormester
17. marts 2010 - 11:27 #1
Har selv haft brug for dette flere gange for kunder som har købt ny comp og printer og skulle bruge et prg. som kunne udskive i DOS. Har altid brugt dette program og det virker, du kan hvis du er en ørn også opsætte WinXP til det med det kræver som sagt en del viden og ikke mindst opsætning.

Download dette og du kan gøre det på ingen tid.

http://www.dosprn.com/

Håber du kan bruge det.
17. marts 2010 - 13:01 #2
JEPS - det fungerer!

Det krævede selvfølgelig lidt justeringer, men i bund og grund har det løst opgaven. Der er dog ét lille problem tilbage. På udskrifterne står der nederst en række 'koder' og der udskrives ikke ø og Ø, men blot et Yen-tegn. Kan det ændres mon?
22. marts 2010 - 23:30 #3
Hej igen 'kaffefisk'

Hvordan får jeg svar på de sidste ting / indstillinger i programmet. Jeg har prøvet 'alt' - men det fungerer ikke helt optimalt?

Vil du svare?

Bedste hilsner fra
Lars
24. november 2011 - 11:31 #4
Tak for hjælpen.