Avatar billede jorael Nybegynder
15. marts 2010 - 14:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mislykket opdatering

Windows xp kommer med en opdatering hver gang, jeg lukker ned. Der står: "Installerer Microsoft SQL Server 2005 Express Edition Service Pack 3 (KB955706) (opdatering 1 af 1)..." Efter processen er til ende, står der hver gang: Mislykket installation. Og det gentager sig næste gang, jeg lukker ned. Hvad gør jeg?
Avatar billede kimtheman Novice
15. marts 2010 - 14:26 #1
Kan du bruge noget af dette her

http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/55816/ eller her

http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/71470/#434328

Og Husk Google Er DIn Ven.
Avatar billede jorael Nybegynder
15. marts 2010 - 20:27 #2
Tak kimtheman. Den sidste tråd, du henviser til, indeholder bl.a. følgende sætning. "Jeg mener at kunne huske at det har forbindelse med Office 2007, og bare det at man har downloadet en prøveversion af Office 2007, og efterfølgende afinstalleret den igen, gør at man får tilbudt opdateringen."
Det kunne godt have noget med det at gøre.
Længere nede er der en anvisning, fra en anden bruger, som jeg vil forsøge, når jeg sidder ved den pågældende pc igen.
Avatar billede jorael Nybegynder
17. marts 2010 - 20:06 #3
Det ser ud til at have hjulpet.
Kan kimtheman ikke give et "svar", så jeg kan uddele de velfortjente point?
Avatar billede kimtheman Novice
17. marts 2010 - 21:23 #4
Glad for at høre.