Avatar billede duppe Nybegynder
14. marts 2010 - 08:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan ikke få ens visning i firefox og ie

Hej

Har lavet en side for en lille forening i joomla, og brugt skabelon RocketTheme SolarSentinel - jeg har ikke brugt det oprindelige logomodul, men indsat billeder+flash i moduler (showcase) når jeg ser siden i ie ser den ud som den skal være, ser jeg den i firefox rykker den helt rundt på topmodulet, synes jeg efterhånden har prøvet alt, men indstillinger, andre moduler slettet billeder og kun have tekst - intet har hjulpet, nogen hjælp??

Siden er www.vejleakva.dk
Avatar billede claes57 Ekspert
14. marts 2010 - 09:25 #1
jeg har fundet en forskel mellem ie og ff.
ff kan fx have svært ved at centrere, hvis du har en centreret ydre div, og en tabel indeni med bredde på 100%.
tabellen kan så risikere at blive vist ventrestillet i browser-vindue, og ikke indeni div.
Løsning er at bruge bredde på faste tal (fx 800px) - så er ie og ff ens der.
Avatar billede duppe Nybegynder
17. oktober 2010 - 06:30 #2
claes57
claes57 gider du lige skrive en kort indlæg som svar, så du kan få point
Avatar billede claes57 Ekspert
17. oktober 2010 - 12:06 #3
ok.