Avatar billede decoban Nybegynder
13. marts 2010 - 00:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

World of warcraft grafisk fejl.

Ja jeg er helt lost på dette problem. har haft en del wowfejl gennem tiden men aldrig denne.
et lille billede af problemet.

køre Vista 32
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. marts 2010 - 00:20 #1
Ja....???

Generelt...
http://www.eksperten.dk/guide/1339

Gælder for alle spørgsmålstyper.

Jo flere detaljer, jo bedre!
Avatar billede decoban Nybegynder
13. marts 2010 - 00:22 #2
http://tinypic.com/8zilmw.jpg  ved ikke lige hvorfor den ikke kom med. jeg beklager.
Avatar billede decoban Nybegynder
13. marts 2010 - 00:25 #3
det køre for mig det. her. beklager endnu engang.

http://www.iimmgg.com/image/4fd25f9e18fb43c30f10668bf5a58d5d

så skulle det virke
Avatar billede preppydude Nybegynder
13. marts 2010 - 00:55 #4
Ser godt nok underligt ud. Har du prøvet at slette din cache og wtf mappe? Windows installationen har vidst også et repair tool - så har du det kan du prøve at køre det.
Avatar billede decoban Nybegynder
13. marts 2010 - 10:27 #5
hej igen.
ja jeg har haft slettet hele WTF mappen, kørt repair 2 gange og reinstalleret en enkelt gang. stadig med samme fejl. har opdateret GFX driver og directx. vil lige se om jeg ikke kan få kejlet mig selv ind i selve spillet og ta et par screenshots.

http://www.iimmgg.com/image/b7000514cd4cd5743801f27d100eb05e

http://www.iimmgg.com/image/42955fe96978b6eb78207f02da24a6a0

sådan :) der er desuden ingen error at reportere om.
Avatar billede lablo Nybegynder
13. marts 2010 - 11:37 #6
Det ser ikke ud som standard wow :)

har du prøvet at "slette" dine addons. Nogen gange kan de lave fejl i grafikken. Dog burde det ikke ske i login billedet.

Du kan zippe alle dine addons og derefter slette alle 3 parts addons og se om det ikke kan fikse problemet.

Ellers er en reinstallation af spillet nok næste skridt vil jeg mene. Et tip er at hente alle upgrades fra boomtown.dk da det går hurtigere :)

Håber det virker.
Avatar billede lablo Nybegynder
13. marts 2010 - 11:38 #7
Når jeg mener zippe addons mappen er de selvfølgelig til backup :) Sorry min dårlige brskrivelse
Avatar billede decoban Nybegynder
13. marts 2010 - 19:55 #8
tror jeg har fundet problemet. under hver installation har jeg kørt exe filen som administrator og ind til videre lader det til at køre. er ved at hente patches igen. jeg er nu logget ind som administrator så gik ikke ud fra det var en nødvendighed. nå. nu ser vi.

Lablo det er en fresh install uden andre add'on som blizzards egne. men tak for tippet.
Avatar billede lablo Nybegynder
13. marts 2010 - 23:08 #9
Ingen problem. Jeg har nemlig selv oplevet, at addons kan ødelægge hele skærmopsætningen :)

Jeg vil da håbe du får det op og køre igen.