Avatar billede ms-o Nybegynder
12. marts 2010 - 08:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Trådløs internet/netværks-modtager til Bluray-afspiller

Kan man få et stykke hardware, der kan modtage trådløst internet og sende det i netværkstikket i min blurayafspiller?

Jeg ønsker nemlig en kabelfri tilslutning, da min router sidder langt fra min bluray-afspiller og tænkte på, om man mon kunne få en lille LAN-modtager som kunne føre internet ind i afspillerens netværksstik.
Avatar billede AnyFellow Mester
12. marts 2010 - 08:42 #1
Du kan købe en gaming adapter.

Jeg har tidligere haft sådan en, som har virket upåklageligt:
http://icecat.dk/dk/p/Linksys/WGA54G-EU/WIRELESS%2520GAME%2520ADAPTER%2520802.11G%2520EU%2520ONLY.htm
Avatar billede ms-o Nybegynder
15. marts 2010 - 08:59 #2
Tak for det!

Kan man købe den i dk? Jeg kan ikke finde den på nettet..

Du må gerne lave et svar så jeg kan give point..
Avatar billede AnyFellow Mester
15. marts 2010 - 10:50 #3
Det skal nok passe, det er efterhånden ved at være 3-4 år siden jeg købte min.

Kender ikke andre modeller, men det kunne f.eks. være denne her:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=535198&q=gaming+adapter&sp=all
Avatar billede ms-o Nybegynder
15. marts 2010 - 11:05 #4
Tak for det!