Avatar billede pakaci Nybegynder
11. marts 2010 - 13:13 Der er 3 kommentarer

Hjælp til php.

Hejsa.

Min hjemmeside siger følgende og jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre ved det. Jeg er ikke den skarpeste kniv i skuffen. Gerne detaljeret beskrivelse

Warning: require_once(themes/Bluescape[118]/theme.php) [function.require-once]: failed to open stream: Ingen sådan fil eller filkatalog in /customers/pakaci.com/pakaci.com/httpd.www/subheader.php on line 19

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required 'themes/Bluescape[118]/theme.php' (include_path='.:/usr/share/php') in /customers/pakaci.com/pakaci.com/httpd.www/subheader.php on line 19
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. marts 2010 - 13:37 #1
Prøv: require_once('themes/Bluescape[118]/theme.php');

Hjælper det ikke, er det din sti der er forkert.
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. marts 2010 - 14:57 #2
Kan se at du ikke er så god til at følge op på dine spørgsmål, så jeg melder mig lige ud af dette spørgsmål.
Avatar billede pakaci Nybegynder
12. marts 2010 - 07:57 #3
Du kunne jo give mig en ærlig chance???
Og nej jeg forstår ikke det du skriver, somsagt så er jeg ikke det skarpeste og spurgte om en detaljeret hjælp.